"Народний фронт" не буде відмовлятись від реклами на білбордах в ході своєї передвиборчої кампанії.
Про це сьогодні заявила Тетяна Чорновол на офіційному представленні кандидатів у народні депутати від мажоритарних округів Львівщини партії "Народний фронт".
"На білбордах народного фронту найбільше фігурую я, – каже пані Тетяна. – Але якщо питання про АТО – то я вже заплатила. Якщо питання про білборди – це психологія. Неможливо набрати багато голосів, коли ти не формуєш фактор переможця, але, на жаль, цей фактор на не сформується без візуальної реклами, тому без білблодів не обійтись".
Це вона пояснює тим, що коли балотувалась в 2012 році і не мала візуальної агітації, її тодішній конкурент Ярослав Дубневич переміг лише за рахунок білбордів та реклами.
Під розплатою за АТО Тетяна Чорновол мала на увазі свого чоловіка, Миколу Березовського, котрий був учасником добровольчого батальйону "Азова" та загинув під Іловайськом від кулі снайпера.
Її колега по партії, Лідія Гриневич, також підтримує візуальну агітацію:
"Оскільки партія ""Народний фронт" існує фактично один місяць та іде на вибори вперше, то людям потрібно пояснити і проінформувати, хто є в складі політичної сили та що вона має на меті. А це робиться якраз через візуальну рекламу. Коли висить загальна реклама народного фронту, то люди продовжують ставити мені питання "А хто є в народному фронті?" А це можна показати лише таким чином. Проте на варто забувати, що ми маємо сотні інших можливостей допомогти ситуації на Сході".
Натомість, на Львівщині кандидати в народні депутати Дмитро Добродомов та Володимир Парасюк, повністю відмовились від білбордів.