Нічні поїзди із спальними вагонами курсуватимуть ще найближчі 4-5 років, після чого їх замінять сучасними із місцями для сидіння. Про це сьогодні під час брифінгу у Кабінеті Міністрів повідомив Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков.
«Нічні поїзди курсуватимуть ще 4-5 років. Потім вони теж будуть нічними, але сучасними. Якщо говорити про спальний вагон, то, як правило, у Європі не багато спальних поїздів», - сказав Борис Колесніков.
95% пасажирських вагонів придбані ще за часів Радянського Союзу, тож із 7 тисяч вагонів 6,8 тисяч через 4-5 років потрібно буде списати, - йдеться у повідомленні прес-служби Міністерства інфраструктури України.
«При купівлі нових спальних вагонів буде дуже висока вартість квитків. Один новий вагон такого класу коштує 2 мільони євро. Коли людина сидить у кріслі, то у поїзда немає ніяких додаткових затрат: немає провідників, постільної білизни, депо, де по 8 годин поїзд миють», - наголосив Борис Колесніков. За його словами, сьогодні держава відшкодовує пасажирові 50-70% реальної вартості квитка на поїзд. Саме тому піднімати ціни на квитки недоцільно. «Піднімати вартість квитків невиправдано, тому що тоді треба буде значно піднімати», - підкреслив Борис Колесніков.
Тож нині відбувається оптимізація рухомого складу вітчизняної залізниці. Віце-прем'єр-міністр України зазначив, що наразі відмінятимуться лише ті нічні поїзди, які не користуються популярністю у населення та не можуть перевозити 15-20 пасажирів на відстані у тисячу кілометрів, а відтак їх скасування ніяк не пов'язане із впровадженням поїздів Hyundai. Існування таких нерентабельних поїздів у реальності призводить до дорожчання квитків, оскільки вимагають утримання персоналу.
«Нічні поїзди почали скасовувати ще у жовтні, жодного відношення до Hyundai вони не мають, тому що за перші 4 години продажів на них було продано 2,4 тисячі квитків», - зазначив Борис Колесніков, додавши, що ціна на нові поїзди відповідає обіцяній.
Віце-прем'єр-міністр запевнив, що поїзди Hyundai курсуватимуть не лише вдень, але і вночі. «Коли ми отримаємо весь комплект цих поїздів – всього 10 поїздів – то вони ходитимуть і вночі», - сказав Борис Колесніков. При цьому він повідомив, що зараз ведуться переговори з регіональним керівництвом про необхідність забезпечити роботу інфраструктури - громадського транспорту, який, в першу чергу, повинен бутипідлаштований під розклад вечірніх і ранкових поїздів.
Нагадаємо, з 27 травня поїзди Hyundai почнуть курсувати між Києвом, Харковом та Льовом, а на початку червня – з'єднають столицю з Донецьком.