Велосипед сьогодні атрибут свідомого громадянина. Навіть міський голова Львова розпинається про те, що ровер – це небздурний ніштяк.
До 2020 року Андрій Садовий обіцяє зробити велодоріжки на половині доріг Львова.
Львівська влада часто нехтує ремонтом тротуарів, аби зробити доріжку для велосипедистів.
Наразі у Львові немає й 50-ти кілометрів велодоріжок.
Наприклад, на вулиці Коперника вже встигли зруйнувати відносно нову доріжку для велосипедів.
І навіть водії автомобілів вже знають, як потрібно використовувати велодоріжки.
Варто відзначити, що їхати велосипедом на тротуарі можуть лише діти, яким не виповнилося 14 років. У Львові ж часто бородаті дядьки та вусаті дами їздять тротуарами. Вуйки стрибають наче козлики між пішоходами, а тети – намагаються робити це граційно, тому й зачіпають пішоходів ліктями.
Але зрозуміти велосипедистів легко. На тротуар вони виїжджають не з власного бажання – їм просто бракує місця на дорогах посеред автомобілів. Кожен автовласник ставить себе вище велосипедистів, тому що:
Він заробив чи накрав, чи ще щось на свій коханий автомобіль;
Він має водійське посвідчення, а значить – має перевагу на дорозі;
Він тупо красава.
Власне ці аргументи й змушують автомобілістів зневажливо ставитися до тендітних вразливостей велосипедистів.
Та й рельси у Львові висотою з Ейфелеву вежу.
У пробках водії велосипедів мають усі шанс врізатися у руку водія, пасажира автомобіля або об його вікриті двері. В цьому плані є перевага у мотоциклів – їх чути з далека. Тому досвідчені байкери їздять з прямоточними вихлопними трубами, а коли оминають автомобілі – прогазовують.
Кожна жаба хвалить своє болото. Ось і вконтактному пабліку "ВелоЛьвів" вирішили показати переваги усі велосипеда, але забули вказати залежность від клімату, небезпечність руху (особливо у Львові), а також часті крадіжки велосипедів.
Середня швидкість велосипеда у заторах становить близько 20-ти км/год, а це швидше, ніж автомобілі на деяких завантажених вулицях. І тут знову велосипедистам втре носа водій мотоцикла. Його швидкість у заторі може перевищувати 80-100 км/год. І це на задньому колесі.
То ж на завершення прокрадається одна думка: ровер – то ніштяк, але лише у цивілізованій країні.
фото: vk.com/lviv_velo