«Видавництво Старого Лева» пропонує користувачам соцмереж стати учасником акції «Одяг, що промовляє» на підтримку української мови.
Зацікавлені можуть придумати унікальні написи для футболок і закинути їх на стіни груп «Видавництва Старого Лева» у Facebook або Вконтакті до 1 вересня. Третього вересня будуть визначені десять лідерів, почнеться розробка макетів та виготовлення футболок.
Написи мають бути оригінальними та стосуватись мовного питання в Україні, нести собою ідею популяризації української мови та культури.
Організатори акції просять не використовувати образи, брутальні написи та не звертатися до конкретних осіб. Користувачі соціальних мереж самі оберуть лідерів (п'ять з Facebook та п'ять з Вконтакті). Автори десятьох написів, які наберуть найбільшу кількість лайків будуть презентувати вже готові футболки на Дев'ятнадцятому міжнародному «Форум видавців» у Львові.
З них видавництво обере переможця, який отримує у подарунок електронний рідер. Перевага буде віддана учаснику з найбільшою кількістю коментарів під запропонованим у групі написом. Автори найкращих написів зможуть забрати футболки собі.