Голова львівської ОДА Олег Синютка вважає, що торгові мережі самотужки та навмисно створюють враження дифіциту продуктів.
Про це він сьогодні повідомив на зустрічі з керівниками найбільших торгівельних мереж Львівської області.
Очільник області вважає, що пусті полиці в супермаркетах - це маркетинговий хід торгових мереж. А запасів продовольства в області більш, ніж достатньо. Також Синютка переконаний, що за ажіотажем стоять не лише продавці:
"Це продовження російсько-українського конфлікту, тільки іншими засобами. Якщо ми зупинили військове протистояння, то ситуацію в України розхитуватимуть в інший спосіб. Я би хотів, щоб ми з вами не стали учасниками цих провокативних дій. Ви повинні подумати не лише про свій сьогоденний прибуток, а й про глобальніші речі. Якщо ви не знаєте, чим це може закінчитись - знайдіть своїх знайомих в Криму та поцікавтесь їх бізнесом. Ми не повинні грати на психології людей, які ще пам'ятають про голод та пострадянський дефіцит", - сказав він.
Також Олег Синютка звернувся до Антимонопольного комітету, аби вони преревірили торгові мережі додотаково.
В свою чергу торгівельні мережі, зокрема мережа "Сільпо", переконують, що постачання продуктів просто не покриває попит.