Олег Синютка: Обмеження на продаж товару в одні руки - маркетинговий хід

пʼятниця, 27 лютого 2015 р. о 14:03
Олег Синютка: Обмеження на продаж товару в одні руки - маркетинговий хід
Синютка

Голова львівської ОДА Олег Синютка вважає, що торгові мережі самотужки та навмисно створюють враження дифіциту продуктів.

Про це він сьогодні повідомив на зустрічі з керівниками найбільших торгівельних мереж Львівської області.

Очільник області вважає, що пусті полиці в супермаркетах - це маркетинговий хід торгових мереж. А запасів продовольства в області більш, ніж достатньо. Також Синютка переконаний, що за ажіотажем стоять не лише продавці:

"Це продовження російсько-українського конфлікту, тільки іншими засобами. Якщо ми зупинили військове протистояння, то ситуацію в України розхитуватимуть в інший спосіб. Я би хотів, щоб ми з вами не стали учасниками цих провокативних дій. Ви повинні подумати не лише про свій сьогоденний прибуток, а й про глобальніші речі. Якщо ви не знаєте, чим це може закінчитись - знайдіть своїх знайомих в Криму та поцікавтесь їх бізнесом. Ми не повинні грати на психології людей, які ще пам'ятають про голод та пострадянський дефіцит", - сказав він.

Також Олег Синютка звернувся до Антимонопольного комітету, аби вони преревірили торгові мережі додотаково.

В свою чергу торгівельні мережі, зокрема мережа "Сільпо", переконують, що постачання продуктів просто не покриває попит.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.

Варіанти © 2012-2024