Міський голова Винник Володимир Квурт вважає, що влада підмінила зміст послуги з паркування автомобілів, тому сьогодні у Львові це не зручна послуга для людей, а лише бізнес для влади.
Про це він заявив у відеоблозі.
«Відношення до паркування в у Львові досить цікаве. Якщо в європейських містах, як правило, вартість паркування – це економічне обмеження, щоб мешканці утримувалися від заїзду в центральну частину міста і пересідали на громадський транспорт в робочі дні, щоб не збільшувати трафік. Однак в поза робочий час ці паркомісця є доступними і безкоштовними, перед усім і в неділю, щоб люди могли доїжджати до центральної частини міста і проводити там свій досуг. А в нас, у Львові, навпаки. Ті, хто приходять до влади, вважають, що парковка – це бізнес. В нас це не обмежуюча функція, це виключно бізнес», – заявив він.
Квурт звернув увагу на те, що більшість задекларованих владою Львова ініціатив щодо врегулювання транспортної проблеми поки що залишаються на стадії не реалізованих проектів.
«Місто зросло, кожен четвертий його мешканець має власний автомобіль. Передбачено певні кроки, для того, щоб покращити ситуацію. Це і хорда від вулиці Стрийської до вулиці Богдана Хмельницького, яка дозволить транспорт скерувати під землю, це і північний об’їзд Львова, це і бажання побудувати другу кільцеву дорогу. Поки ці проекти не реалізовані, ми маємо проблеми, в тому числі й з паркуванням авто», – розповів він.
Квурт вважає, що львів’яни переплачують за послугу паркування, адже місця для паркування авто, які є сьогодні у місті, розміщені незручно, на парковках часто не працюють паркомати, а муніципали постійно штрафують водіїв за те, що вони залишають авто у місцях, не відведених для того. Гроші, які ж збирає влада Львова за цю послугу, не йдуть на те, щоб її вдосконалити.
Нагадаємо, Винники – місто, яке розсташовано поруч зі Львовом. Винники мають свого представника у складі Львівської міськради.
Раніше Володимир Квурт заявив про те, що у Генплані Львова потрібно передбачити пріоритетний розвиток швидкісної залізниці, облаштування нового залізничного вузла та залізничного вокзалу.