ПАТ "Львівобленерго" просить споживачів звертатися в безкоштовний цілодобовий кол-центр.
Про це Варіантам повідомила прес-служба ПАТ "Львівобленерго".
Протягом першого кварталу 2014 року до ПАТ „Львівобленерго” загалом надійшло 714 письмових звернень від громадян Львівщини, що на 11% менше порівняно з відповідним періодом 2013 року.
Структура звернень: заяви — 93%, скарги — 7%.
558 становлять індивідуальні звернення; 82 — колективні; 29 — скеровані
Львівським обласним контактним центром; 45 — органами місцевого самоврядування, державної влади, депутатами різних рівнів.
ПАТ „Львівобленерго” при розгляді заяв та скарг чітко дотримується Закону України „Про звернення громадян”: 649 звернень розглянуто (вирішено), 65 звернень знаходяться на етапі розгляду (вирішення).
Якщо Ви потребуєте роз’яснень чи вирішення питань, пов’язаних з послугамиелектропостачання, просимо звертатись в Інформаційно-консультаційний центр ПАТ „Львівобленерго”.
Адреса: 79016, м.Львів, вул.Шевченка,1.
Телефони: (032) 239-21-26, (032) 239-21-29, (032) 239-24-58.
Електронна адреса: kc@loe.lviv.ua.
Графік роботи: понеділок-четвер з 8 до 12 год., з 13 до 17 год., п’ятниця з 8 до 12 год., з 13 до 16 год.
Кол-центр ПАТ „Львівобленерго”!
Ви можете отримати в телефонному режимі інформацію, що стосується послуг електропостачання, зателефонувавши на номери: 0-800-50-15-68, (032) 239-20-05, (032) 239-24-55.
Дзвінки з усіх телефонів безкоштовні.
Кол-центр ПАТ „Львівобленерго” працює цілодобово.