Дещо про ютубний змаг двох каналів за найбільшу кількість підписників.
Ютубера Pewdiepie вже 5 років називають королем найпопулярнішього у світі відеохостингу, оскільки наразі саме він має найбільшу кількість підписників – 79 485 741. Але індійський музичний канал T-Series, який лише нещодавно почав стрімко набирати кількість своїх шанувальників, тепер відчайдушно дихає в потилицю теперішньому королю YouTube з своїми 78 482 274 підписниками.
фото: dexerto.com
Хто такі Pewdiepie та T-Series та чому люди згуртувалися навколо битви цих двох титанів Ютубу?
PewDiePie – шведський влогер, його справжнє ім'я – Фелікс Чельберґ, який викладає відеоролики, відеологи та загальні чати під назвою PewDiePie. Він набув популярності саме як ютубер, який оглядає нові ігри та сам грає в них. Завдяки своїй харизмі та нестандартності Чельберґ достатньо швидко став популярним поміж користувачів Ютубу. Чельберґ час від часу має серйозні проблеми через свої не завжди політкоректні жарти. Наприклад, компанія Disney розірвала з ним співпрацю через один антисемітський жарт. Але сам Pewdiepie не вважає себе ні расистом, ані антисемітом. Він вважає свої жарти популярними у своєї аудиторії і тому не звертає увагу на те, що інколи вони не відповідають моральним нормам і засадам. У 2016 році Pewdiepie вперше потрапив у список Топ-100 найвпливовіших людей світу за версією Time. Pewdiepie також написав книгу, яка висміює різноманітні поради щодо саморозвитку "Ця книга любить тебе".
фото: gambarsurat.com
Канал T-Series почав швидко здобувати популярність в Індії передусім через малу кількість молодіжного відеоконтенту на індійському ринку YouTube. Також важливо, що цей індійський YouTube-канал є продуктом компанії, яка публікує боллівудські трейлери та пісні в країні з 1,3 млрд. населенням, і тому, очікувано, має солідну бізнес-підтримку. Разом з тим Індія, як світовий лідер аутсорсу, відома платною накруткою підписників в різних мережах і, подейкують, що такий механізм не оминув своїми перевагами й T-Series. Також в мережі ходять чутки про дефолтну функцію у всіх нових девайсів в Індії, які, нібито, відразу продаються зі створеним акаунтом з підпискою на T-Series. Іноземні медіа легко підхопили хвилю хайпу, яка здійнялась навколо битви Pewdiepie з T-Series за перше місце в рейтингу популярності і описують її як битву "Давид проти Голіафа".
Найбільша YouTube битва та підтримка Pewdiepie
Як тільки розрив між індійським корпоративним каналом і Чельберґом досяг різниці в мільйон підписників, мережа просто вибухнула підтримкою Pewdiepie. У деяких містах за ініціативи різних блогерів люди орендували білборди на яких розміщали постери в підтримку Pewdiepie. Навіть на Times Square у Нью Йорку розмістили білборди з цими гаслами "Keep Pewdiepie number 1 on Youtube". Такі дії й справді допомогли шведові наразі залишити пальму першості за собою.
фото: gamek.vn
Але незабаром різниця між ним та T-Series скоротилась до 70 тисяч і Pewdiepie почав панікувати. Його фанати навіть побачили у Твіттері прощальний пост від свого фаворита. Втім, відчай Pewdiepie був передчасним.
Принтери, які врятували корону Pewdiepie
Ситуацію врятував невідомий хакер, фанат Pewdiepie. Цей хакер-анонім відшукав 800000 вразливих принтерів, але шляхетно вирішив скористатися лише 50000 з них для того, щоб надрукувати на них лист зі закликом та інструкціями про те, як підтримати Pewdiepie та як потрібно відписатися від індійського каналу. Про це хакер розповів блогу Engadget.
фото: thecoinshark.net
На початок 2019 року Pewdiepie випереджає T-Series на мільйон підписників.
фото: nexusconsultancy.co.uk
Власне, сам влогер й посприяв кількісному збільшенню своєї переваги. Під час благодійної акції на підтримку організації CRY, яка займається допомогою дітям у Індії, він зібрав 150000 євро, і це значно розширило його аудиторію, передусім, у цій країні.
Pewdiepie як соціальний феномен
Pewdiepie – влогер, який вже тривалий час утримує першість на YouTube, хоча, можливо, незабаром корпоративна машина T-Series таки й зможе його перемогти. Але Pewdiepie вже перетворився на соціальний феномен, а його підтримка об'єднала не просто фанатів одного влогера, а людей у всьому світі, які хочуть бачити обличчям YouTube звичайну людину, а не черговий корпоративний продукт. У певному сенсі рух на підтримку Pewdiepie можна розглядати як підтримку демократичних базових принципів Інтернету, і відповідно, протестом проти корпоратизації культури та медіа. Мільйони людей щодня витрачають від декількох хвилин до багатьох годин на стеження за перебігом цього двобою. Його інтрига дозволяє людям, з одного боку, відволіктись від буденності, від тривожних новин про конфлікти, природні катаклізми чи інші негаразди, а з іншого – відчути себе членом команді, яка здатна до реальних дій, благодійних акцій, і разом з тим просто створює атмосферу безпечного та безтурботного проведення часу.
пряма трансляція підрахунку підписників між Pewdiepie і T-Series
автор: Володимир Ланчак