Львів’янам та гостям міста доведеться більше платити за проїзд в електротранспорті.
Міськвиконком усе ж ухвалив рішення, згідно із яким вартість разового загального квитка на трамвай та тролейбус зросла з 3 до 5 гривень.
Таким чином, у Львові вартість проїзду в автобусах та електротранспорті зрівнялася. А тому перевізники міста можуть вимагати здорожчання проїду у маршрутках – про це водії вже говорять і лякають мешканців Львова ціною в 7 гривень.
Очільник «Батьківщини» на Львівщині Михайло Цимбалюк, коментуючи подорожчання проїзду в електротранспорті у Фейсбуці, зазначив, що в результаті громадський транспорт стає одним із найдорожчих в Україні (до прикладу, у Києва та Харкові вартість проїзду у тролейбусі та трамваї – 4 гривні).
«У Львівській мерії, мотивуючи підняття цін на електротранспорт, посилаються на порівняльну таблицю з громадським транспортом у європейських столицях. Порівнюють з непорівнювальним, адже за кордоном і якість надання послуг значно вища (сучасний парк транспорту, рух згідно графіку та точністю до секунд), і рівень доходів мешканців у рази вищий», – зазначив Михайло Цимбалюк.
Голова «Батьківщини» на Львівщині нагадав, що востаннє ціну на проїзд у львівському електротранспорті піднімали восени минулого року і разом з тим обіцяли новий рівень якості як і самих трамваїв, так і умов перевезення пасажирів.
«Львівська влада вже понад 10 років обіцяла мешканцям міста введення електронного квитка, але далі конкурсів на визначення фірми, яка впроваджуватиме його справа так і не дійшла. Нібито і європейське місто, яке орієнтується на європейські ціни за проїзд далі функціонує без електронного квитка – в цьому напрямку нас перегнали і Тернопіль, і навіть Мукачеве», – наголосив Михайло Цимбалюк.
«За цей час практично нічого не змінилося – трамваї і надалі продовжують виходити з ладу, перегороджуючи транспортний потік, і щонайприкріше трамвай у Львові важко назвати безпечним, адже пригадаймо як часто вони горіли, сходили з рейок. Так, зі зростанням вартості на енергоносії, збільшення мінімальної зарплати транспортні підприємства повинні шукати фінансові джерела задля того, щоб якісно функціонувати.
Але в нашій країні, коли настає фінансова криза, усі намагаються залізти в кишені звичайних українців, а чиновники жодних соціально орієнтованих кроків не роблять… скидається на те, що це не їхня справа – дбати про людей, які дають їм роботу», – підсумував Михайло Цимбалюк.