Підприємці Львівщини масово скаржаться на штрафи, які вони вважають несправедливими, адже отримали їх через перезавантаженість електронних сервісів ДФС під час подачі звітності.
На спільному засіданні комісії з питань податкової політики Громадської ради при ГУ ДФС у Львівській області та комісії з питань економічної політики Громадської ради при Львівській ОДА, 20 листопада, були заслухані скарги підприємців з конкретними прикладами нарахування штрафних санкцій за те, що вони не змогли подати звітність, адже сервіси ДФС не працювали коректно.
«Сьогодні існує проблема отримання звітності в структурі ДФС України, особливо квартальної, яка подається підприємцями в електронному кабінеті. Проблема полягає в перенавантаженні електронної системи, яка відбувається через те, що матеріально-технічна база є застарілою, потужність серверів ДФС – недостатньою, а зв'язок з серверами – ненадійній», – йдеться у зверненні Громадських рад при ДФС та ОДА Львівщини спільно з регіональним омбудсменом Зиновієм Бермесом до ДФС України та Міністерства фінансів.
Саме тому Громадські ради звернулись до ДФС України та Мінфіну з проханням вдосконалити роботу державних електронних сервісів, якими користуються підприємці.
«Просимо вжити заходів щодо оновлення матеріально-технічного забезпечення в частині збільшення потужності серверів для обробки необхідного об’єму інформації, яка подається під час подачі звіту підприємцями, а також налагодження надійного зв’язку з серверами», – наголосила Громадська рада при ДФС у Львівській області.
Також у своєму зверненні Громадські ради Львівщини просять ДФС України та Міністерство фінансів «вжити заходів щодо оновлення матеріально-технічного забезпечення в частині збільшення потужності серверів для обробки необхідного обєму інформації, яка подається під час подачі звіту підприємцями, а такод налагодження надійного звязку з серверами».
Відтак, для усунення проблем було створено робочу групу та вирішено направити звернення в ДФС України й інші органи виконавчої влади.