У ході перевірки за участю спеціалістів Управління Укртрансінспекції виявлено чисельні факти експлуатації електропоїздів Hyundai з грубими порушеннями Правил технічної експлуатації залізниць України.
Про це повідомляє прес-служба Генеральної прокуратури України.
Правила експлуатації затверджених наказом Міністерства транспорту України від № 411 від 20.12.96 року.
Зокрема, у актах технічного стану електропоїздів Hyundai протягом січня-лютого 2014 року йдеться про наступне: «експлуатацію із виключеним тяговим двигуном, з люфтом валу малої шестерні редуктора, з витіканням мастила редуктора в районі малої шестерні 4-ї колісної пари» тощо.
Відповідно до довідки Укртрансінспекції допущені службовими особами ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» порушення Правил технічної експлуатації залізниць України створили небезпеку для життя людей, загрозу безпеки руху та забрудненню навколишнього середовища.
Крім цього, перевіркою встановлено, що з травня 2012 ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» в порушення ч. 5 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» надавала послуги з перевезення пасажирів електопоїздами HRCS2 Hyundai Rothem без ліцензії, яку отримала лише у квітні 2013.
Нагадаємо, 12 лютого Укрзалізниця знімала з рейсів усі потяги Hyundai через проведенням технічного огляду цих поїздів за участю корейських фахівців.
В кінці грудня 2012 року компанія Hyundai попросила вибачення за завдані українським пасажирам незручності під час користування швидкісними електропоїздами власного виробництва та почала працювати над ліквідацією несправностей, які у першу чергу пов’язані зі складними зимовими погодними умовами.