У липні гаряча лінія міста прийняла від громадян 17573 дзвінків. У червні під час чемпіонату Євро-2012 таких дзвінків було майже 13 тисяч. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.
У червні найбільше звернень було щодо благоустрою, стану будинків, транспорту, проблем з холодним водопостачанням та скарг на заклади торгівлі.
У липні зменшилась вдвічі кількість звернень щодо вуличного освітлення, прибирання прибудинкових територій, протікання дахів, витоків каналізації на вулиці, а щодо проблем з електропостачання, то їх кількість зменшилась втричі, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Щодо питань подачі води, то цього року більше мешканці скаржились на проблеми з холодною водою, з гарячою – вдвічі менше.
Збільшилась кількість звернень з питань освітлення сходових кліток, транспорту та запаху на вулиці. В липні вперше спостерігається зростання дзвінків саме в нічний період, і в основному це питання неприємного запаху на вулиці, – зазначено у повідомленні.
Від червня гаряча лінія міста працює на новому модернізовану обладнанні. Для покращення обслуговування розроблена нова система оцінювання якості роботи операторів, яка зараз проходить апробацію
Сьогодні кол-центр гарячої лінії міста дозволяє працювати одночасно 10 операторам цілодобово. Мешканці можуть звертатись за тел 15-80 з усіх питань та отримають якісну і фахову допомогу.