У Львові промо-акцію ТзОВ "Барком", яка триває у магазинах "Родинної ковбаски", видали за політичну агітацію.
15 жовтня у львівських магазинах "Родинної ковбаски" стартувала акція "Зустрінь осінь з "Родинною ковбаскою", яка триватиме до грудня.
У межах заходу львів'янам пропонують обміняти у магазині "Родинної ковбаски" на вул. Дорошенка, 30 стару парасольку на нову, із логотипом компанії. Промо-акція "Баркому" викликала неймовірний ажіотаж серед мешканців міста. Ще вчора зранку для обміну парасольок перед магазином "Родинної ковбаски" вишикувалась чимала черга львів'ян. За 2 дні акції люди обміняли 400 старих парасольок на нові, із логотипом "Родинна ковбаска".
Однак у ЗМІ почала ширитися інформація про те, що насправді на парасольках, які пропонуються для обміну, розміщена партійна символіка. Фірма "Барком" заявляє, що акція "Зустрінь осінь з "Родинною ковбаскою" жодного відношення до політики не має. На парасольках, які пропонуються до обміну, взакано виключно логотип компанії. З метою промоції торгової марки "Родинна ковбаска".
"Акція "Зустрінь осінь з "Родинною ковбаскою" планувалася ще на початку цього року. Вона не має жодного політичного підґрунтя, адже її мета - виключно промоція торгової марки", - наголосив керівник маркетингового відділу ТзОВ "Барком" Андрій Ценкий. "Добре хоч, що наші акційні пропозиції на м'ясні вироби не приурочують до проведення виборів в Україні", - додав він.