Із 1 серпня підрозділи Державної міграційної служби України розпочали роботу з видачі паспортів громадян України та реєстрації місця проживання фізичних осіб за спрощеною процедурою.
Про це повідомляє прес-служба Державної міграційної служби України.
Відтепер реєстрація та зняття з реєстрації здійснюються в одному місці та у день звернення особи до органу реєстрації.
«Таким чином, людині відтепер не потрібно їхати, наприклад, до Львова, для зняття з реєстрації, якщо вона має намір зареєструватися у Києві – достатньо звернутися у територіальний підрозділ ДМС України за новим місцем проживання», – пояснюється у повідомленні.
Також реєстрація місця проживання не прив’язана до постановки на облік військовозобов’язаних та призовників.
Значно розширене коло підстав для зняття з реєстрації. Якщо раніше це була заява або рішення суду, то сьогодні зняття з реєстрації є можливим також у разі припинення підстав на право користування житлом або законних підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства.
«Окрім того, наказом МВС України №320 (набрав чинності 27.07.2012) затверджено нові правила оформлення і видачі паспорта громадянина України. Зокрема, змінено процедуру видачі паспорта – відтепер документи для оформлення паспорта громадянина України подаються безпосередньо до територіальних підрозділів ДМС, а не до житлових контор, як було раніше. Ця норма має прискорити процес оформлення паспортів громадян України», – зазначено у повідомленні.
Наказом унормоване питання реалізації права особи на транскрибований запис імені відповідно до її національної традиції, чого не було раніше. Тобто, в українському паспорті російське ім’я «Николай» може бути, за бажанням громадянина, відтворено українською мовою як «Ніколай».
Важливу інформацію з питань громадянства та реєстрації можна знайти тут.