Міністерство доходів і зборів домоглося блокування нових рахунків платіжного сервісу WebMoney, на яких зберігається близько 1 млн грн., бо останній досі не врегулював свою діяльність із Нацбанком.
Міндоходів стверджує, що "замість того, щоб виконати вимогу Нацбанку і узаконити свою діяльність, платіжний сервіс WebMoney відкрив нові рахунки і, швидше за все, не попередив своїх клієнтів про можливі проблеми з цими рахунками".
Відповідно було подано позов до суду, і, за рішенням суду, були заблоковані рахунки, на яких зберігалися гроші WebMoney. Загалом було заблоковано близько 1 млн. грн, - зазначають у міністерстві.
У Міндоходів наголосили, що його співробітники діяли повністю в рамках чинного законодавства.
Нагадаємо, ЗМІ повідомляли про роботу WebMoney в останні дні зі значними обмеженнями, зокрема, фізособи не могли перевести в готівку кошти.
WebMoney раніше поширила заяву, що на сьогоднішній день змушена працювати під пресингом чиновників Міндоходів. "У цій непростій ситуації всі наші дії спрямовані на вирішення нагальних проблем у правовому полі. Доти, доки ми не захистимо своєї позиції в органах правосуддя, вважаємо за доцільне утримуватися від будь-яких коментарів", - наголошується в документі.
До цього повідомлялося, що представники Податкової служби України 11 червня провели обшук у київському офісі компанії щодо здійснення електронних платежів WebMoney.
Міністерство доходів і зборів України домоглося блокування на пов'язаних з компанією електронних платежів WebMoney рахунках 60 млн грн. Також Головне слідче управління встановило, що правила діяльності цієї платіжної системи не узгоджені з Національним банком України. Під час обшуків у київському офісі компанії WebMoney було вилучено значну кількість комп'ютерної техніки, яка забезпечувала роботу платіжної системи, і на якій зберігається інформація щодо діяльності цієї системи.
Після обшуку роботу системи було порушено, користувачі масово скаржилися на неможливість здійснювати платежі і виводити кошти на платіжні карти.
Пізніше, на початку липня WebMoney повідомила , що її рахунки залишалися заблокованими, що призводило до неможливості користувачів переводити у готівку кошти.
Джерело6 Інтерфакс