Реформа транспортної схеми та збільшення кількість зелених зон допоможуть очистити повітря у Львові – Наталія Тимчій

середа, 12 серпня 2020 р. о 15:59
Реформа транспортної схеми та збільшення кількість зелених зон допоможуть очистити повітря у Львові – Наталія Тимчій
facebook.com
тимчій наталія

Сьогодні ж львівське повітря небезпечне для здоров’я – переконана громадська активістка.

Громадська активістка Наталія Тимчій наполягає на реформі транспортної схеми та збільшення кількість зелених зон у Львові, адже це, на її думку, зможе першочергово допомогти у вирішенні проблеми загазованості міста.

Станом на кінець минулого року Львів перебував серед міст з найвищим рівнем забруднення повітря не лише в Україні, а й у світі, - розповіла Наталія Тимчій.

За версією глобальної бази даних Numbeo, у списку із 288 найбільш забруднених міст планети Львів посів 154 місце.

Низька якість повітря у Львові спричинена перш за все високою загазованістю. Її утворює велика кількість старих автомобілів з двигунами, що нещадно отруюють атмосферу, а також непродумана і недосконала транспортна схема, яка створює постійні корки на вулицях Львова.

Наприкінці березня і на початку квітня у Львові були проведені заміри концентрації забруднюючих речовин на 13 –ти найбільш забруднених перехрестях Львова. Ці дані порівняли із замірами за аналогічний період минулого року. На більшості з них повітря стало чистішим у середньому на третину. Це пов’язують з тим, що майже удвічі зменшилась кількість транспортних засобів, що проїжджає цими перехрестями за годину. Втім, зрозуміло, що це тимчасове покращення. Рано чи пізно економічна активність міста відновиться, і рівень забруднення повітря повернеться до попереднього рівня, а то й перевищить його. На деяких перехрестях навіть суттєве зменшення трафіку не вплинуло на якість повітря. Зокрема, практично на тому ж рівні залишилось забруднення на перехрестях вул. Зелена – вул. Вашингтона та вул. Городоцька – вул. Ряшівська. Забрудненим залишається перехрестя вул. Личаківська – вул. Пасічна.

Відтак, навіть попри зменшення кількості автомобілів, у Львові залишаються перехрестя, де концентрація оксиду вуглецю перевищує граничну допустиму норму у 5 мг/м3.

"Щоб вирішити цю проблему потрібно насамперед переглянути транспортну схему Львова, щоб зменшити корки, а також збільшити у місті кількість зелених зон", - переконана Наталія Тимчій.

Нагадаємо, що підвищений рівень вуглекислого та чадного газів у повітрі, за словами лікарів, призводить до хронічної слабкості, сонливості та головного болю. Погана якість повітря також може призвести до цілої низки захворювань органів дихання: бронхіти, бронхіальна астма, хронічна обструктивна хвороба легенів. Вона стає причиною онкології, посилює ішемічні хвороби серця та артеріальну гіпертензію.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.

Варіанти © 2012-2024