Сьогодні, 19 лютого, з ініціативи міського голови Андрія Садового у Львові стартувала кампанія проти слабоалкогольних коктейлів «Стоп-алкопоп!».
У 2005-му році в Україні виробники «алкопопу» заробили 305 млн. грн., в 2012-му – 1 млрд 120 млн грн, але крім збільшення прибутків росте і кількість дітей, які вживають слабоалкогольні напої.
За словами Андрія Садового, вдівічі збільшилась кількість випадків алкогольнго отруєння дітей. Загалом 82% дітей, яким виповнилося 15 років, вживають слабоалкогольні напої.
Ініціатор кампанії Андрій Садовий, повідомив, що діти потрапляють у реанімаційні відділення не через велику кількість випитого «алкопопу», а через низьку якість цих напоїв.
Крім того, Садовий зазначив, що звернеться у відповідні інстанції, з вимогою на етикетках із так званим «алкопопом» великими літерами писати, що напій алкогольний.
Міський голова закликав долучитися до акції артистів, журналістів та політиків, аби роз’яснювати школярам шкоду слабоалкогольних напоїв.