Чинний міський голова Львова Андрій Садовий у ході передвиборчої кампанії витрачає гроші на рекламу по телебаченню і не використовує зовнішньої реклами.
Про сьогодні на прес-конференції повідомила аналітик проекту "Моніторинг витрат на передвиборчу агітацію під час виборів мерів Львова та Дрогобича на місцевих виборах 25 жовтня 2015 року" Оксана Фітель, передає кореспондент Варіантів.
Найбільше білбордів у Львові розмістив Ігор Васюник. Крім цього, Ігор Васюник, порівняно з вереснем, цього місяця наростив кількість своєї зовнішньої реклами на 35%.
По збільшенню кількості власних білбордів з 9 вересня по 11 жовтня Руслан Кошулинський показав динаміку 300%, але не обігнав Васюника по загальній кількості білобордів у Львові.
Чинний мер Андрій Садовий взагалі не розміщує своїх білбордів, але найчастіше світиться на телебаченні. Також аналітики зазначили, що Андрій Садовий піаритися своїми досягненнями як міського голови Львова.
Серед реклами 11-и кандидатів на посаду міського голови Львова на ТБ 52% неналежно маркована або має ознаки прихованої.