У сучасних ЗМІ сьогодні відбувається реконструкція галузі, а медіа можна порівняти з кав’ярнями: у них є право вибору, проте його занадто багато.
Таку думку сьогодні, 29 травня, в межах виступу "Стратегія блакитного океану для медіа" під час Львівського медіафоруму повідомив президент Київської школи економіки Павло Шеремета.
У своєму виступі Шеремета розповідав про "стратегію блакитного океану", та як її можна використати для медіа.
За словами експерта, суть цієї стратегії полягає у покладанні високоціннісних пропозицій у поєднанні з мінімальними затратами. Аби втілити її у життя, слід зробити чотири операції - усунути, зменшити, збільшити, створити.
Усувати, як наголосив Шеремета, слід передовсім "точки болю споживачів" - незрозумілі або некомфортні для них моменти, а створювати - нові, інтегровані медіа, що міститимуть телебачення, інтернет, радіо, соцмережі разом.
Як приклади "блакитного океану" Шеремета навів сайти BuzzFeed, CCN, YouTube, оскільки, на його думку, вони майже не мають конкурентів.
Нагадаємо, сьогодні 29 травня, у львові розпочався медіафорум, який триватиме три дні - до 31 травня. У форумі беруть участь близько 400 учасників, серед яких такі відомі журналісти, як Адам Міхнік, Сергій Рахманін, Леонід Бершидський, Віталій Лєйбін.