Суд визнав ТзОВ "Львівська дорожня служба" банкрутом.
Про це йдеться у постанові Господарського суду Львівської області від 19 листопада 2024 року, опублікованому на сайті аналітичної системи YouControl.
Господарський суд Львівської області прийняв рішення про визнання банкрутом ТзОВ "Львівська дорожня служба", проте відмовив у клопотанні Львівської міськради про арешт майна його підприємства.
Як йдеться у матеріалах справи, ще у травні цього року міськрада Львова звернулась до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство ТзОВ "Львівська дорожня служба".
Тоді міськрада вимагала суд стягнути з фірми 1 129 154,3 грн основного боргу, 30 280 грн судового збору та 72 000 грн авансування винагороди арбітражного керуючого, який до 19 листопада цього року мав провести інвентаризації майна фірми-боржника. Суд задовольнив ці вимоги Львівської мерії.
Крім цього, у жовтні цього року міськрада також звернулась до суду з проханням оголосити у розшук та затримати транспортний засіб, що зареєстрований за ТзОВ "Львівська дорожня служба", – ГАЗ 32213 1997 року випуску.
Однак своїм рішення Господарський суд відмовив міськраді, наголосивши, що це авто вже перебуває у розшуку.
"ТзОВ "Львівська дорожня служба" – визнати банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру.
У задоволенні клопотання розпорядника майна від 08.10.2024 щодо вжиття заходів забезпечення вимог кредиторів шляхом оголошення у розшук та затримання транспортного засобу, що зареєстрований за ТзОВ "Львівська дорожня служба" – відмовити" – йдеться у постанові суду.
На це рішення ще може бути подана апеляційна скарга.
Зазначимо, справу розглядав суддя Андрій Морозюк.
За даними аналітичної системи YouControl, ТзОВ "Львівська дорожня служба" зареєстроване з жовтня 2015 року у Львові, займається будівництвом доріг і автострад. Кінцевими власниками компанії є Павло Коцюруба (Львів), якому належить ще будівельні фірми ТОВ "Компанія ЛДС", ТОВ "Компанія "К-Інвест", ПП "Терц", та Ольга Кривцун (Калуш Івано-Франківської області).
Нагадаємо, ще у 2019 році міськрада Львова замовила у цієї фірми за 36 млн грн прокладання велодоріжки з проспекту Чорновола до вул. Замарстинівської.
Однак роботи не були зроблені неякісно й частину з них досі не завершили. Також у міськраді звинуватили підрядника у привласненні 1 млн грн через завищення вартості робіт. Договір з ним розірвали.
Згідно з дослідженням NТА, проведеним у 2021 році, у ТзОВ "Львівська дорожня служба" фактично відсутня матеріально-технічна база, а термін ліцензії на будівництво завершувався.
Після розголосу директор підприємства зник, з працівниками не розрахувалися, а також з'ясувалось, що колишнім засновником "Львівської дорожньої служби" є ексголова комунального "Шляхо-ремонтного підприємства Галицького району".