Тарифи на залізничні перевезення можуть змінитися

понеділок, 1 червня 2015 р. о 16:04
Тарифи на залізничні перевезення можуть змінитися
railwayz.info
залізнична колія

Укрзалізницю хочуть позбавити права встановлювати ціни на перевезення.

Про це повідомляє УНІАН.

Міністерство інфраструктури має намір змінити систему тарифоутворення на перевезення пасажирів і вантажів залізничним транспортом, зокрема, зберегти регульовані державою тарифи і ввести вільні тарифи за домовленістю сторін, які буде формувати новий орган – Нацкомісія з регулювання транспорту, позбавивши тим самим цього права Держадміністрацію залізничного транспорту.

"Державні тарифи встановлюються на економічно обґрунтованому рівні, все, що економічно необґрунтовано, - це соціальний договір, хтось мусить за це заплатити, також має бути вільне тарифоутворення в нерегульованій сфері, все, що держава не регулює, буде вільно", - повідомив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.

Згідно з розробленим Мінінфраструктури проектом закону про залізничний транспорт, розрахунки за послуги на залізничному транспорті, щодо яких не здійснюється державне регулювання тарифів, здійснюються за вільними тарифами, які визначаються за домовленістю сторін і не суперечать законодавству про захист економічної конкуренції.

У свою чергу, тарифи на послуги з перевезення пасажирів у соціальному сегменті перевезень встановлюються відповідно до умов договорів між відповідним центральним або місцевим органом влади і перевізником.

В даний час тарифи на перевезення вантажів у межах України є державно регульованими і розробляються "Укрзалізницею" спільно з Мінінфраструктури.

У свою чергу, за словами міністра, функції з держрегулювання тарифів на залізничному транспорті будуть передані новому органу - Національній комісії з регулювання транспорту.

"Нам необхідно реформувати систему тарифоутворення, але для того щоб це зробити, нам потрібно тарифоутворення відокремити від природної монополії, ми пропонуємо створити незалежний орган, який буде відповідати за тарифоутворення", - сказав Андрій Пивоварський.

У даний час, згідно з українським законодавством, гроші на ремонт і модернізацію залізничної інфраструктури мають виділятися з держбюджету, проте ця програма не виконується через відсутність коштів на її реалізацію.

"В "Укрзалізниці" і в держави грошей немає. За останні роки придбали лише три локомотива і добудували Дарницький міст у Києві, от і всі інвестиції. У нас буквально кожного дня виводиться з експлуатації локомотив, вік більшості - граничний, 30 років, більше вони не служать", - наголосив Андрій Пивоварський.

За словами міністра, публічне акціонерне товариство на базі "Укрзалізниці" буде відповідати за експлуатацію та модернізацію інфраструктури і перебуватиме у 100% держвласності без права відчуження.

Нагадаємо, тарифи на перевезення вантажів у межах України є державно регульованими і встановлюються Мінінфраструктури за погодженням з Мінекономрозвитку та Мінфіном.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.

Варіанти © 2012-2024