Від сьогодні, 30 вересня, Центр надання адміністративних послуг зЛЬвівської міської ради змінив приміщення, у зв’язку з проведенням ремонтних робіт.
Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.
«Ми нарешті можемо розпочати сьогодні ремонти в Центрі надання адміністративних послуг. Цього року ми маємо субвенцію з державного бюджету. І починаємо низку ремонтних робіт, які будуть полягати у покращенні і підвищенні рівня комфорту перебування тут мешканців Львова.
Вхід в Центр буде тепер з центрального входу. Ми розмістили певне ознакування, тому можна буде легко зорієнтуватись. Сам центр буде знаходитись у меншому приміщенні - це кабінет 115 на першому поверсі міської ради. Видача результатів адміністративної послуги, тобто готових документів, буде відбуватись в кабінеті 121, тобто заходити в центральний вхід і повернути ліворуч. Будемо працювати в тому ж графіку, з 8 до 19 години без обідньої перерви. Ніяких змін не плануємо, єдине – це змінимо трішечки приміщення. Воно буде трошки меншим, але мусимо ці два місця перетерпіти», - сказала Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління.
Відтак, надання консультацій, реєстрація звернень, запис на прийом до посадовців та до міського голови тимчасово здійснюватиметься у 115 кабінеті (центральний вхід в Ратушу, 1 поверх, праворуч). Водночас видача результатів адміністративних послуг (готових документів) відбуватиметься у 121 кабінеті (центральний вхід в Ратушу, 1 поверх, ліворуч).
Реєстрація поштової кореспонденції, а також документів від органів державної влади і надалі здійснюватиметься в 121 кімнаті.
У випадку виникнення додаткових запитань, просимо звертатися на інформаційну довідку міської ради за телефоном 297-57-95.