19 червня закінчилися повноваження членів Наглядової Ради «Укрзалізниці», проте Кабмін їх продовжив, бо немає нового складу.
Водночас ефективність самої роботи Наглядової Ради під питанням: «Укрзалізниця» в рекордних збитках, а члени Ради продовжують заробляти мільйони.
Відтак, народний депутат України від ВО «Батьківщина» Михайло Цимбалюк запропонував організувати публічний звіт членів Наглядової Ради «Укрзалізниці», інформує прес-служба Львівського обласного партосередку.
За його словами, перш, ніж продовжувати повноваження Наглядової Ради, треба було з’ясувати, яка від них ефективність, чи вони взагалі відробили ті кошти, які українці витратили на їх мільйоннні зарплати та премії.
«Не зрозуміло, чому провідники потягів отримують по 6 тисяч гривень, а члени Наглядової Ради по 500 тисяч», – зазначив Михайло Цимбалюк.
Нардеп вважає, що відповідальність за ситуацію в «Укрзалізниці» несуть дві особи: Президент України Володимир Зеленський та Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль.
«Глава держави де-факто керує всім, а прем’єр-міністр – де-юре. Думаю, що восени уряд відправлять у відставку саме через захначнені вище факти», – переконаний Михайло Цимбалюк.
Як відомо, «Укрзалізниця» завершила минулий рік з рекордними збитками– понад 11 млрд грн. За словами Президента, ці збитки пов’язані з дорогими кредитами, які понабирав менеджмент компанії разом з Наглядовою Радою, пише сайт УНН.
Раніше ТСК Верховної Ради України визнала менеджемнт компанії та членів Наглядової Ради некомпетентними і наполегливо рекомендувала Кабміну негайно звільнити їх. Водночас Кабмін продовжив повноваження некомпетентним членам Наглядової Ради: Шевкі Аджунера, Андреаса Матьє, Лещенка Сергія та Журавльова Олега.
Також за даними ТСК, корупція в «Укрзалізниці» вийшла за межі здорового глузду, проте НАБУ не може організувати свою роботу за цим напрямком. Спеціальний відділ детективів, який мав розслідувати корупцію на залізниці, зайнятий іншими справами, зокрема тренінгами фонду Джорджа Сороса та лекціями у соцмережах, де вони розповідають теорію як ефективно боротися зі злочинністю.
Так, минулого року НАБУ та САП направили до суду одну справу по «Укрзалізниці» п’ятирічної давнини, цього року – жодної у той час як бюджет НАБУ на 2021 рік складає понад 1 млрд грн.