Twitter ввів заборону на публікацію реклами державних ЗМІ

вівторок, 20 серпня 2019 р. о 09:50
Twitter ввів заборону на публікацію реклами державних ЗМІ
themuse.com
Twitter

Соціальна мережа Twitter дала державним медіа 30 днів на те, щоб вони прибрали свою рекламу з їхньої платформи. 

Про це йдеться у опублікованій заяві на сайті Twitter.

У заяві зазначили, що нововведення не торкнуться ЗМІ, що фінансуються платниками податків, а також присвячених виключно спорту, розвагам і подорожам.

"Ця політика не поширюється на фінансовані платниками податків організації, зокрема незалежні громадські мовники. Політику застосовуватимуть до ЗМІ, які фінансово або редакційно контролює держава" – йдеться у заяві.

Медіакомпанії, які потрапляють в категорію державних, будуть сповіщати індивідуально. Після цього вони зобов'язані протягом 30 днів видалити весь рекламний контент зі своїх акаунтів.

Надалі будь-який рекламний контент, змішаний із новинами від державних ЗМІ, будуть блокувати.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.

Варіанти © 2012-2024