Соціальна мережа Twitter дала державним медіа 30 днів на те, щоб вони прибрали свою рекламу з їхньої платформи.
Про це йдеться у опублікованій заяві на сайті Twitter.
У заяві зазначили, що нововведення не торкнуться ЗМІ, що фінансуються платниками податків, а також присвячених виключно спорту, розвагам і подорожам.
"Ця політика не поширюється на фінансовані платниками податків організації, зокрема незалежні громадські мовники. Політику застосовуватимуть до ЗМІ, які фінансово або редакційно контролює держава" – йдеться у заяві.
Медіакомпанії, які потрапляють в категорію державних, будуть сповіщати індивідуально. Після цього вони зобов'язані протягом 30 днів видалити весь рекламний контент зі своїх акаунтів.
Надалі будь-який рекламний контент, змішаний із новинами від державних ЗМІ, будуть блокувати.