З початку року відділ нагляду за станом зовнішньої реклами КП «Адміністративно-технічне управління» виявив 775 рекламних конструкцій з неналежним технічним станом та естетичним виглядом.
Про це інформує прес-служба Львівської міськради.
В результаті, усім власникам-рекламорозповсюджувачам були скеровані вимоги привести свої засоби зовнішньої реклами до належного стану. Станом на сьогодні, виконані майже 90% вимог.
Найбільша кількість вимог стосувалася пошкодженого зображення рекламних засобів.
Також були вимоги щодо непофарбованих чи обклеєних рекламними оголошеннями стійок рекламних конструкцій тощо.
Нагадаємо, що власники зобов'язані утримувати рекламні конструкції у належному технічному та естетичному стані, самостійно усувати усі пошкодження та неполадки, а також забезпечувати їх охайний зовнішній вигляд. Рекламні засоби мають відповідати сучасним вимогам якості та дизайну, бути справними, із надійним кріпленням усіх елементів.
У темну пору доби, як правило, засоби зовнішньої реклами мають підсвічуватися. Аби відповідним чином утримувати свої рекламні конструкції, рекламорозповсюджувачі зобов’язані керуватися вимогами «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові».