У міськраді вважають, що значне підвищення заробітної плати у водіїв "АТП №1" може спровокувати перетікання кадрів із "Львівелектротрансу".
Про це сьогодні під час засідання Комісії транспорту, зв'язку та міської мобільності Львівської міськради повідомив голова комісії Ігор Зінкевич.
За його словами, після впровадження безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Львова, у водіїв "АТП №1" значно зросла заробітна плата, що може спровокувати перетікання кадрів, а саме водіїв із "Львівелектротрансу".
Як зазначив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури міськради Олег Забарило у "Львівелектротрансі" є динаміка щодо збільшення заробітної плати, але не суттєва, тому що в них і до того були обліковані кошти і видавалися всі квитки.
Зазначимо, середня заробітна плата водія автобуса становить 44 тисячі гривень.
"По ваших звітах "Львівелектротранс" за минулий рік заробляв більше коштів, мав більшу виручку від перевезень, ніж АТП №1, а зарплата, майже, у два рази вища у водіїв АТП №1. Чому? Вони навіть після підвищення не дотягнули до старої зарплати АТП " – зазначив член комісії Володимир Лесик.
Натомість Олег Забарило заявив, що навіть при високій заробітній платі у АТП №1 немає багато охочих на посаду водія. Станом на зараз ситуацію стабілізували, тому що у підприємстві є більше 530 водіїв.
"Я думаю тут ситуація в іншому, тут є дискримінація. У "Львівелектротрансі" більшість водіїв жінки, вони ж не підуть на АТП №1 водіями автобуса. Чого ви їх так ущемляєте. На бідних жінках знову виїжджає наша міська влада" – додав Володимир Лесик.
Нагадаємо, у Львові виникла проблема з водіями громадського транспорту через мобілізацію.