У місті бракує 90 водіїв електротранспорту та 120 водіїв автобусів.
Про це повідомила пресслужба Львівської міської ради.
Станом на сьогодні комунальним транспортним підприємствам Львова критично бракує водіїв. Зокрема, у ЛКП "Львівелектротранс" є 50 вакансій водіїв тролейбусів та 40 – водіїв трамваїв, а ще 100-120 водіїв автобусів потребує АТП-1.
"Що стосується нашого комунального АТП-1, то, після запуску е-квитка, підприємству вдалося додатково залучити понад 50 водіїв. Це дозволило збільшити випуски транспорту на 10%. Щоб і надалі підсилювати роботу комунальних маршрутів, необхідно працевлаштувати ще орієнтовно 100-120 водіїв.
Що стосується електротранспорту, то тут ситуація ще гірша. І водії, і персонал "Львівелектротрансу" активно отримують повістки, близько 25 працівників служать у ЗСУ. На сьогодні сукупно підприємству бракує 90 водіїв. І це може негативно впливати на випуски електротранспорту на лінії" – зазначив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міськради Олег Забарило.
За його словами, ситуацію ускладнює і те, що для того, щоб опанувати професію водія трамвая чи тролейбуса, необхідно пройти тримісячне навчання у "Школі водіїв" ЛКП "Львівелектротранс". Навчальні групи – невеликі і не завжди встигають підготувати ту кількість водіїв, яка вибуває з підприємства
"Відтак зараз працюємо над тим, щоб посилити роботу навчально-курсового комбінату ЛКП "Львівелектротранс", співпрацюємо з навчальними закладами щодо навчання водіїв автобусів. А також над тим – щоб працевлаштовувати і водіїв-жінок. У майбутньому це хоча б частково дозволило нам вирішити проблему з нестачею водіїв" – додав Олег Забарило.
Нагадаємо, наприкінці 2024 року міський голова Львова Андрій Садовий доручив підготувати план кадрового підсилення водіїв та комунальників на 2024 рік.