Смуга знаходиться на вул. Волоській, але давно не використовується, тому що автобуси, які там курсували, змінили маршрути.
Про це повідомила пресслужба Львівської міської ради.
Як зауважили в управлінні вуличної інфраструктури Львівської міськради, на вул. Волоській ліквідують смугу для руху громадського транспорту. Міські автобуси, які там курсували раніше, змінили маршрут і зараз ця смуга не використовується.
"По іншій смузі приватний транспорт рухається в напрямі до центру міста. Облаштовувати тут двосторонній рух не доцільно, оскільки вул. Снопківська, в яку переходить вул. Волоська, теж одностороння в напрямі до центру. А в напрямі від центру міста водії їдуть по вул. Франка" – йдеться у повідомленні.
Натомість, тут є можливість облаштувати місця для паркування та смугу для велосипедистів. З такою пропозицією звернулись мешканці.
"Зараз паркування вздовж Стрийського ринку організоване з виїздом автівок на тротуар. І це створює незручності для пішоходів. А тепер паркування впорядкують, ринок матиме місця для машин доставки товарів. Також на цій локації є можливість покращити інфраструктуру для велосипедистів. Зараз на вул. Волоській є двостороння велодоріжка, що пролягає по тротуару. Однак, вона не дуже зручна для руху в обидва напрями" - пояснив керівник управління вуличної інфраструктури Львівської міськради Павло Сирватка.
Розробити нову схему організації дорожнього руху з урахуванням паркування та велоінфраструктури мають до середини квітня наступного року.
Нагадаємо, у вересні міський голова Львова Андрій Садовий створив робочу групу щодо для напрацювання та реалізації концепції розвитку велосипедного транспорту Львова до 2033 року.
Першу велодоріжку у Львові збудували у 2011 році. Станом на травень цього року протяжність велосипедної мережі Львова складає 136 км.