У червні-липні 2014 року у Львові було проведено перевірку тарифу на перевезення пасажирів у міському автомобільному транспорті, а результати повинні оприлюднити завтра.
Про це йдеться у відкритому зверненні громадської організації «За якісний транспорт».
У червні-липні 2014 року в м. Львові було проведено перевірку тарифу на перевезення пасажирів у міському автомобільному транспорті для автобусів, які працюють в режимі «експрес» та «маршрутне таксі».
Про те, доки не оприлюднена уся інформація про цей моніторинг, - вважати його об’єктивним просто немає підстав.
Подаємо звернення ГО «За якісний транспорт» у повному обсязі:
«У червні-липні 2014 року в м. Львові було проведено перевірку тарифу на перевезення пасажирів у міському автомобільному транспорті для автобусів, які працюють в режимі «експрес» та «маршрутне таксі».
Відомо, що управління транспорту ЛМР організувало аудит на основі реальної кількості перевезених пасажирів із залученням громадських організацій.
На нашу думку, розрахована вартість проїзду, є результатом спотворення вихідних даних, які використовувались під час розрахунку, а саме заниження показників пасажиропотоків та завищення витрат перевізників.
Наведемо декілька фактів, які породжують обурення членів ГО «За якісний транспорт» та громадян міста стосовно результатів аудиту.
1) Обстеження пасажиропотоків на маршрутах міста в період масових літніх відпусток та відсутності студентства, як соціальної групи Львова, що активно користується послугами громадського транспорту, з 10%-им коригуванням і наступним розподілом по місяцях року є неприпустимим і таким, що занижує реальне значення пасажиропотоків.
2) У звіті з проведення перевірки тарифу необґрунтовано встановлення частки категорій населення (25%), що користуються пільгами, від загальної кількості пасажирів впродовж року.
3) Відсутність у звіті значення вибірковості обстеження пасажиропотоків на кожному маршруті у будній та вихідний день.
4) Внесення до переліку маршрутів для моніторингу пасажиропотоку такого, що курсує за тимчасово зміненою схемою руху (маршрут No39) у зв’язку з ремонтом вул. Ніщинського та вул. Дорога Кривчицька, неодмінно призвело до спотворення результатів моніторингу в сторону зменшення значень пасажиропотоку.
5) Використання в розрахунках витрат вихідних даних паспортів маршрутів не відповідає реальній картині дотримання перевізниками вимог паспортів (випуск на лінії необхідної кількості автобусів, кількості рейсів, виконаних кожним автобусом тощо).
6) Відсутність у звіті з проведення перевірки тарифу в повному обсязі маршрутних таблиць по кожному маршруту, а лише приклади. Окремі з поданих у звіт маршрутних таблиць заповнені з грубими порушеннями «Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом» від 15.07.2013 р. No480 – відсутня інформація про обліковців, дату обстеження, номерний знак транспортного засобу.
У зв’язку з вищенаведеним, вважаємо подібні аудити такими, що не забезпечують отримання результатів розрахунку реальної вартості однієї поїздки за один рейс одного пасажира автобусом, який працює в режимі «маршрутне таксі», та невиконанням технічного завдання, затвердженого в. о. директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради В. О. Олійником 2.06.2014 р.
Загалом, доки не оприлюднена уся інформація про моніторинг, вважати його об’єктивним просто немає підстав», - йдеться у зверненні ГО «За якісний транспорт».
Нагадаємо, завтра, 27 серпня, о 16 годині у великому сесійному залі Львівської міської ради відбудуться так звані громадські слухання щодо проведення моніторингу.