Аварійні відключення енергопостачання насосних станцій призводять до припинення подачі води споживачам – починаючи з 1 грудня об’єкти комунального підприємства знеструмлювалися 63 рази.
Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради з покликанням на ЛМКП «Львівводоканал».
«Зараз різко зросла кількість скарг у нашу диспетчерську службу на припинення водопостачання. Наприклад, за минулі два тижні насосну станцію «Янівська», від якої отримують воду понад 20 тисяч мешканців, знеструмлювали 10 разів. На жаль, ми не можемо попередити наших споживачів заздалегідь, оскільки енергетики не попереджають нас про відключення, ми не маємо жодних графіків. Зупинка насосних станцій відбувається в аварійному режимі і ми не знаємо скільки часу триватиме відключення», - зазначають у ЛМКП «Львівводоканал».
Комунальники кажуть, що найбільше відключень трапляється на насосних станціях «Янівська», «Броньова», «Вільшаниця», «Малечковичі». Унаслідок цього мешканці мікрорайону вулиць Золота, Єрошенка, Городоцька, Стрийська, Скорини, Демянська, сіл Солонка та Сокільники періодично опиняються без води, а у Личаківський район на час відключень вода подається з пониженим тиском.
«Така ситуація надзвичайно ускладнює роботу системи водопостачання міста. Постійні аварійні відключення негативно впливають на роботу насосного обладнання, погіршують гідравліку мережі, збільшують кількість аварійних пошкоджень трубопроводів. Натомість наші працівники оперативно реагують на відімкнення електроенергії, регулюють систему водопостачання, щоб скерувати воду з інших напрямків, докладають максимум зусиль для забезпечення комфорту наших споживачів», - зазначають у ЛМКП «Львівводоканал».