Наразі у міськраді напрацювати декілька варіантів схеми руху та просять мешканців обрати найзручнішу для них.
Про це повідомила пресслужба Львівської міської ради.
У місті планують змінити схему дорожнього руху на частині вул. Зеленої: від будинку № 64 (будівля "Львівводоканалу") до вул. І. Франка, яка є некомфортною для водіїв та велосипедистів.
Як пояснили в управлінні безпеки та вуличної інфраструктури міськради, цією ділянкою щодня користуються понад 15 тисяч пасажирів громадського транспорту, а за добу тут проїжджає близько 7 тис. авто.
"На цій ділянці є одна з найдавніших у місті смуг для громадського транспорту, яка від Львівводоканалу йде по вул. Зеленій і вул. Франка аж до вул. Шухевича. Натомість у напрямі Сихова на вказаній ділянці для руху приватного і громадського транспорту є лише одна спільна смуга. Тож від постійних заторів страждають як водії авто, так і пасажири громадського транспорту, що їдуть у напрямі Сихова.
Часто на проїзд ділянки від вул. Ш. Руставелі до Львівводоканалу, довжиною 600 м, в пікові години громадський транспорт витрачає до 10 хвилин, що робить його рух повільнішим за середню швидкість пішоходів" – наголосив начальника управління вуличної інфраструктури Львівської містькради Павло Сирватка.
Наразі фахівці напрацювали декілька варіантів реорганізації руху на цій локації. Є три нові можливі варіанти організації руху в напрямі Сихова:
– збереження однієї загальної смуги для руху в напрямі з центру зі створенням максимально можливої кількості паркомісць (додатковою перевагою тут є можливість організувати велосмугу вздовж паркування, оскільки для паркування автівок необхідна менша ширина, ніж для смуги руху. А недоліком є те, що повільний рух громадського та приватного транспорту в пікові години залишиться).
– організація смуги для громадського транспорту на всій вказаній ділянці в напрямі з центру замість паркування (це прискорить проїзд і громадського, і приватного транспорту, оскільки рух відбуватиметься двома смугами, а не однією, як зараз. Також по смузі для громадського транспорту буде можливий рух велосипедистів. Недоліком цього варіанту є необхідність повної ліквідації паркування на всій ділянці вулиці. Також у випадку будь-якої зупинки транспорту – для висадки пасажирів чи розвантаження вантажів – блокуватиметься одна зі смуг руху і потік машин зупинятиметься).
– організація смуги для громадського транспорту лише на ділянці від вул. Ш. Руставелі до вул. І. Вагилевича в напрямі з центру (на цьому відрізку спостерігаються найбільші затримки в пікові години. Також тут до вул. Зеленої примикають бічні вулиці, на яких можлива зупинка і стоянка авто. Натомість на ділянці від вул. І. Вагилевича до Львівводоканалу пропонується зберегти спільний рух авто і громадського транспорту в центральній смузі. А в правій смузі – паркування та велорух).
Додатково до будь-якого з цих варіантів планують внести ще декілька змін на вул. Зеленій:
– від вул. Франка до вул. Ш. Руставелі планують зберегти одну смугу до центру (для громадського транспорту), одну від центру для спільного руху, та решту простору використати як велосмугу від центру;
– перенести зупинку "Шота Руставелі" ближче до центру. Таким чином відстань до наступної зупинки "Вагилевича" збільшиться з теперішніх 250 до 350 м, натомість від попередньої зупинки "Князя Романа" буде 450 м, замість 550 м, як є зараз. Із перенесенням зупинки з’явиться можливість організувати кілька паркомісць у розширенні на ділянці між перехрестями з вулицями С. Палія та М. Конопницької.

Для того, щоб дізнатися думку мешканців з цього питання, управління безпеки та вуличної інфраструктури міськради запустило опитування. Для участі необхідно заповнити гугл-форму, обравши один із запропонованих варіантів або внісши власні пропозиції. Форма буде відкрита до 10 квітня.
Після завершення опитування та аналізу отриманих пропозицій, питання щодо можливих змін на цій ділянці розгляне міська комісія з безпеки дорожнього руху.
Нагадаємо, у грудні 2024 року нова схема організації дорожнього руху запрацювала на ділянці вулиць Зелена – Івасюка – К. Левицького – Дніпровська.