Депутати доручили економістам міськради розробити варіанти оптимізації орендної плати для власників білбордів.
Про це повідомляє інформаційний портал депутатів Львівської міської ради.
Депутати комісії підприємництва, інвестицій, цифрової трансформації та спадщини Львівської міськради прийняли рішення розробити варіанти оптимізації орендної плати для підприємців за розташування рекламних носіїв у місті.
"До нас звернулися підприємці щодо критичної ситуації, яка склалась на ринку зовнішньої реклами. Оператори цієї сфери реклами оплачують чи не найбільшу оренду плату в порівнянні з іншими містам України. У зв’язку із запровадженням карантинних заходів, їхні клієнти масово відмовлялися від розміщення своєї реклами та розривали контракти, бо і самі також нормально не працювали й не отримували доходів. Відповідно рекламні оператори також несуть збитки. Вони просять, щоб у міській раді скоригували для них тариф" – пояснив депутат Львівської міської ради від Європейської Солідарності Володимир Марусяк.
За його словами, підприємці аргументують свою позицію тим, що Київська міськрада в перші ж дні оголошення жорсткого карантину прийняла рішення про надання пільги – на 50% зменшили плату за користування комунальними місцями для розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. Пільга діятиме до кінця року.
Підприємці просять прийняти аналогічне рішення у Львові.
"Ми з колегами на комісії вирішили підтримати звернення підприємців і доручили департаменту економічного розвитку напрацювати схему оптимізації орендної плати, застосувавши індивідуальний підхід, і залучити до цього комісію підприємництва, щоб зрозуміти, чи це буде вигідно для підприємців" – додав Марусяк.
Публікація у межах Програми висвітлення діяльності Львівської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів у засобах масової інформації.