з кінця липня пілотний проект із встановлення терміналів для продажу квитків для поїзду у міському електротранспорті продовжили ще на 3 місяці. Тож станом на сьогодні на зупинках є 15 автоматів.
Наразі працюють 13 з них, ще 2 вийшли з ладу, у зв’язку з погодними умовами, їх полагодять до кінця тижня, повідомляє прес-служба Львівської міськради.
«Ми дещо змінили принцип роботи автоматів. Тепер він спочатку видає квитки, а потім друкує квитанцію. Бо бували випадки, коли мешканці брали квитанцію і не чекали, доки автомат надрукує квиток. Також змінилось те, що тепер автомат приймає купюри номіналом від 1 гривні. Раніше в термінал потрібно було спочатку вставити 2 гривні, а потім інші купюри», - розповів Сергій Перепелюк, в.о. начальника відділу зборів ЛКП «Львівелектротранс».
На підприємстві відзначають, що найбільше люди користуються терміналами на вул. Сахарова, 2, Коновальця, 109 та вул. Зерновій, 5. Решту автомати, як і раніше, не видають, - її можна перерахувати на рахунок мобільного телефону або ж на благодійність.
«Така система діє в терміналах по всій Україні: у Києві, Львові, Харкові та інших містах. Як мені повідомили в банку, з яким співпрацюють благодійні організації, за кошти з терміналів вже провели лікування 2 дітей та ще одну дитину скерували на операцію», - розповів Сергій Перепелюк.
Після завершення пілотного проекту інвестор прийматиме рішення про доцільність продовження співпраці з ЛКП «Львівелектротранс» та встановлення додаткових терміналів.