У Львові вже встановлено 15 квиткових терміналів та 3 електронних табло. У планах ЛКП «Львівелектротранс» продовжити встановлення терміналів і табло.
Про це Варіанти поінформувала прес-служба Львівської міськради.
Станом на сьогодні у місті встановлено 15 терміналів з продажу квитків. Через погодні умови, 2 автомата вийшли з ладу, але вже були відремонтовані.
Принцип роботи терміналів, був дещо змінений і вдосконалений. Раніше він спочатку друкував квитанцію про оплату, а потім вже видавав квитки, люди ж у свою чергу, часто не дочекавшись квитків, брали квитанцію та йшли. Тепер автомат спочатку дає квитки, а потім вже квитанцію.
Також зміни відбулись у системі оплати, тепер термінал приймає купюри номіналом від 1 гривні, раніше спочатку потрібно було внести 2 гривні, а потім інші купюри. Решту автомати, як і раніше, не видають, – її можна перерахувати на рахунок мобільного телефону або ж на благодійність.
«Така система діє в терміналах по всій Україні: у Києві, Львові, Харкові та інших містах. Як мені повідомили в банку, з яким співпрацюють благодійні організації, за кошти з терміналів вже провели лікування двох дітей та ще одну дитину скерували на операцію», - розповів Сергій Перелюк, в.о. начальника відділу зборів ЛКП «Львівелектротранс».
Найбільше люди користуються терміналами на вулиці Сахарова, Зерновій та Коновальця. Вдень з усіх автоматів збирають близько 200 грн. Люди потрохи починають звикати до такого способу купівлі квитків. Після закінчення пілотного проекту, інвестори будуть розглядати доцільність продовження співпраці з ЛКП «Львівелектротранс» .
Нагадаємо, що електронні табло були встановлені на трьох зупинках. На вулиці Саксаганського, Сахарова та на площі Ринок. В подальшому, планують продовжувати встановлення таких пристроїв на зупинках.