Наразі тролейбуси з автономним ходом тестують на маршрутах №22, 30, 32, 33 та 38.
Про це повідомила пресслужба Львівської міської ради.
Станом на зараз у місті тестують 11 тролейбусів з системою автономного живлення, які можуть проїхати щонайменше 15 км без підключення до контактної мережі. Вони курсують на маршрутах №22, 30, 32, 33 та 38 у режимі 2:1, тобто два круги на автономному ході, один – під контактною мережею.
Як наголосив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міськради Олег Забарило, тролейбуси переобладнали в межах проєкту "Модернізація громадського тролейбусного транспорту міста Львів", який фінансується за кредитні кошти ЄБРР. Вартість переобладнання тролейбусів склала орієнтовно 900 тис. євро.
"Це продовження нашої співпраці з ЄБРР. Раніше в межах цієї співпраці ми реконструювали трамвайне депо на вул. Промисловій, закупили 50 одиниць тролейбусів, також була реконструйована тролейбусна мережа з її продовженням на вул. Кульпарківській. І зараз дообладнали системою автономного ходу 10 тролейбусів" – пояснив Олег Забарило.
За його словами, наразі місто розглядає два маршрути, які можна було б продовжити без будівництва контактної мережі завдяки цим тролейбусам:
– №23 зі сполученням Автовокзал – вул. Ряшівська з продовженням до АС "Західна";
– №25 зі сполученням Автовокзал – вул. Ш.Руставелі з можливістю продовження до ТРЦ "Кінг Крос" та у зворотному напрямі до просп. Свободи.
У міськраді додали, що ці тролейбуси можна задіювати під час ремонтів доріг – в такому випадку не потрібно буде призупиняти рух маршруту, бо можна буде об’їхати закриті ділянки іншими вулицями, де немає контактної мережі, та продовжити курсування за маршрутом.