У Львові значно побільшало туристів із Чехії, Угорщини та Словаччини.
Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
У червні цього року Центр розвитку туризму Львова управління туризму Львівської міськради спільно з Інститутом міста опитували гостей міста, аби визначити особливості туристичного ринку міста.
В опитуванні методом "facetoface" взяли участь 400 туристів. Це, в основному, молоді люди віком 26-35 (33,8%) та 18-25 років (23,6%).
"Окрім наших ключових туристичних ринків (Україна, Польща, Німеччина, США), серед гостей міста були широко представлені мешканці країн-сусідів України (Чехія, Словаччина, Угорщина), а також туристи з Італії та Іспанії. Ці країни є нашими потенційними ринками", – розповіла директорка Центру розвитку туризму Львова Мар'яна Олеськів.
За її словами, найпоширенішими під час перебування в місті є самостійні екскурсії містом (87,5%), посиденьки в кафе, кав'ярнях та ресторанах (76,3%), а також відвідування музеїв, галерей, виставок (50,0%).
За період перебування у Львові один турист витрачає в середньому 120,60 євро, витрати на сім’ю (двоє дорослих і діти) – 264,86 євро.
Іноземні гості традиційно залишають в місті більше коштів – приблизно 217,18 євро, натомість внутрішні туристи витрачають менше – в середньому 136,01 євро.
Найчастіше до Львова туристи дістаються потягом (40%), власним автомобілем (18,3%), літаком (15,3%) або рейсовим автобусом (12,8%).