У лютому працівники відділів управління соціального захисту розглянули понад 35 тис. звернень львів'ян.
Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
"Мешканці Львова активно звертаються до відділів управління соціального захисту, що свідчить про високу актуальність соціальних питань та потреб у їх вирішенні. Також, у зв’язку із підвищенням цін на комунальні послуги та спрощення умов надання субсидії, очікуємо найближчим часом на значне збільшення звернень у відділи соцзахисту", - заявив в.о. начальника управління соціального захисту Ігор Кобрин.
Слід зазначити, що з травня місяця поточного року етапи надання субсидій значно спростилися, а саме:
- термін дії субсидії змінено до 12 місяців;
- необхідні документи - заява та декларація;
- форма заяви та декларації зменшена до однієї стрінки.
Нововедення оформлення субсидії передбачають зняття обмеження стосовно майнового стану (за виключенням одноразової покупки понад 50 тис. грн), стосовно присутності у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не навчаються, не працюють та не перебувають на обліку як безробітні.