Для Львова створили картинку європейського туристичного міста – ресторани, кав’ярні, фестивалі. І на цьому розвиток міста практично закінчується.
Про це у інтерв'ю Львівській пошті розповів нардеп і кандидат на посаду міського голови Львова Ігор Васюник.
Для Львова створили картинку європейського туристичного міста – ресторани, кав’ярні, фестивалі. І на цьому розвиток міста практично закінчується.
"А хто подумає про жителів мікрорайонів, як вони там живуть? Львів – це передусім львів’яни, які ходять вулицями, тротуарами, їздять на роботу з околиць у транспорті, який розвалюється або горить. Львів – це люди, які водять свою малечу до дитсадків, а більшість навіть не можуть її туди влаштувати. Настав час подумати про цих містян.
Зараз Львів асоціюється з туристами, центром міста і все. Настав час подумати й про тих 750 тисяч львів’ян, які живуть поза центром, – на Сихові, Левандівці, в Рясному та інших районах", – зазначив Ігор Васюник.
Ігор Васюник запевняє, що завжди бачив пробіли в розвитку нашого міста і не розумів, чому те чи інше не можна зробити порівняно з іншими містами. Адже Львів має такий потенціал і такі колосальні можливості.