На сайті "Львівобленерго" у тестовому режим запрацював сервіс, де можна повідомити про відсутність електроенергії чи обірвані електропроводи.
Про це повідомила прес-служба ПрАТ "Львівобленерго".
Сервіс доступний на офіційному сайті "Львівобленерго" у розділі "Чому немає світла". На цій сторінці можна дізнатись про причини відсутності світла в помешканні, а якщо за Вашою адресою інформації немає, – можна одразу ж повідомити про це, скориставшись новим сервісом.
Аби повідомити про відсутність світла чи обірвані проводи електромереж на сайті "Львівобленерго", необхідно у відповідній формі вказати прізвище, ім'я та по батькові, точну адресу, контактний телефон, описати проблему та обрати район. Некоректні чи недостовірні повідомлення від користувачів сервісу не розглядатимуть.
У "Львівобленерго" зауважують, що власністю компанії є кабельні і повітряні електромережі, що надходять лише до ввідного щитка будинку. Тож якщо світло відсутнє тільки у одній квартирі чи лише частині багатоквартирного будинку, –проблема у внутрішньобудинкових електромережах, що є на балансі власників будинків. Відтак, у такій ситуації варто звертатись до ОСББ, ЛКП, що обслуговують будинок, чи до аварійної комунальної служби.
Додамо, що у 2014 році "Львівобленерго" запровадило онлайн-оплату наданих послуг.