Українська Православна Церква Київського патріархату виступила вчора, 29 листопада, зі зверненням до ЗМІ проти розміщення релігійних символів на етикетках алкогольних напоїв.
Обурення викликала нова серія пива: «Різдвяне».
Церква вважає, що це свідчить про комерціалізацію Різвяних свят та про використання авторитету релігійних інституцій в продажі алкоголю.
Пиво «Різдвяне» випустили на ринок два українські пивзаводи. На етикетці одного з напоїв зображені вежі церкви та церковні куполи.
«Можна ще зрозуміти, коли символ святині зображено на етикетці вина Кагор, яке в церквах вживають під час святого Причастя. Та коли вже церкви, хрести, ікони розміщують на інших марках вин, а тим більше в рекламі вина, горілки, то це неприпустимо», – йдеться у зверненні Церкви до ЗМІ.
Своє обурення щодо розміщення релігійних символів на пиві виразила також депутат Верховної ради України Ганна Герман. Депутат ініціюватиме в парламенті законопроект про заборону використання релігійної символіки в назвах алкогольних напоїв і звертається до громадськості підтримати її в цьому.
Джерело: wyborcza.pl