Українські компанії Parimatch, Make UP, продукція Конті і Roshen також все ще присутні на ринках Росії та Білорусі.
Політолог Юрій Романенко повідомив про те, що частина українських компаній попрі війну залишились на російському ринку, «продовжують заробляти на ринку агресора та сплачують там податки».
Романенко склав перелік відомих українських компаній, які все ще працюють в Росії, та навів докази цьому у вигляді посилань на російські сайти, на яких пропонуються придбати українські товари: Parimatch, Конті, Roshen Make UP, а також компанії Хортиця та Оболонь, повідомляє сайт Гордон.
Романенко наголосив, що серед вказаних компаній, лише компанії Хортиця та Оболонь публічно заявили, що відкликають свої бренди і з російського ринку. "Однак і пиво Оболонь і горілка Хортиця, як і раніше, доступні в магазинах Ашан, Переросток та інших торгових мережах РФ", - стверджує він.
Романенко вважає, що причиною такої поведінки компаній стала неувага громадськості до їхніх дій, адже остання була зосереджена передусім на закликах до іноземних компаній покинути російський ринок.
«Багато міжнародних компаній пішли з російського та білоруського ринку. На них тиснула світова громадськість, це репутаційні ризики і таке інше. Тому ми щодня чуємо, як та чи інша компанія закриває чи продає свій бізнес у Росії. Українці щодня нагадують їм, що працювати з Росією – токсична історія. Фокус уваги був на європейцях та американцях, але є чимало українських компаній, які продовжують заробляти на ринку агресора та сплачують там податки", - написав він.
Нагадаємо, власником ТМ Хортиця є голова наглядової ради холдингу Global Spirits Євгеній Черняк, який входить у ТОП-30 найбагатших людей України за версією журналу Forbes-Україна.
Раніше, користувачі Телеграм висміяли спробу горілчаного магната Євгена Черняка «передбачити коронавірус»