Забутий наступними поколіннями грув української естради.
Варіанти продовжують треклист забутих, несподіваних та грувистих треків української естради.
Варіанти знову кайфують від української естради 60-80-х років минулого століття, яка вже давно потребує негайної каталогізації та аналізу. І так, не завжди поміж цього треклисту буде соул, фанк чи диско.
Іван Попович "Грай, сопілко"
EP 1976 року, де Іван Попович ще тримається берега у супроводі гурту Медікус. Мобільний, актуальний та стьобний Попович, який наприкінці 80-х-поч. 90-х вже зовсім чомусь забронзовів надмірним захватом карпатських інтонацій та став ледве не посміховиськом. На другому треці "Любове моя" Олег Дорош стає предтечею інтонацій та мелодій малого Вакарчука.
ВІА Ритм "Три сосни"
Харківський Ритм (1972) у чемних платтячках, костюмах та гольфах дає прикурити західному способу життя та іншим каліфорнійським засмагальцям.
ВІА Ровесник "В парі линуть голуби"
Футуристична щирість кременчуцького Ровесника відкриває у своїх диско-ритмах обійми усій планеті та усім закоханим людям на ній.
ВІА Шовкова косиця "Серце мрiє тобою"
Серцекрайний соул від невідомого колективу Шовкова косиця відразу проситься у найвищі місця вкраїнських топів (чи забутих шедеврів). Дивовижно цілісний текст та натяк творців на знайомство з альбомами Funkadelic.
Веселі часи "Хвилинна мрія"
Солодкий соул та безсмертний хіт про любов (як хвилинну мрію) діаспорного колективу Веселі часи з Чикаго на альбомі 1977 року.
Відразу відчутно, що люди добре розуміють музичний контекст навколо себе і себе у ньому (тут відразу варто писати про рівень музичного мислення).
Саме тому їхні інтерпретації подальших на альбомі народних (і не тільки) пісень більше пасує підписувати реміксами, що мають сміливість вразити канонічного слухача своїм балансуванням на межі з пародією ("Волиняночка" чи "У Вишневому садочку"), а якою сповненою футуристичністю дихає Симоненкове "Ти знаєш, що ти людина?".