32% українців радше куплять дешеву копію книжки, аніж її дорожчий оригінал – результати дослідження проведеного Соціологічною групою «Рейтинг».
Дослідження показало, що якщо у людини буде вибір купити копію книжки, передруковану з оригіналу, за ціною нижчою за оригінал і при цьому за якістю вона майже або взагалі не поступатиметься оригіналу, лише 13% опитаних відмовляться від дешевої копії і придбають оригінал. Водночас 32% – куплять дешеву копію, а 26% – намагатимуться отримати її виключно безкоштовно (наприклад, скачають в інтернеті). 30% опитаних не змогли визначитися, переважно це старші люди.
Те саме стосується і одягу чи дисків з музикою та програмами. Більша частина опитаних обере дешевшу копію, аніж дорожчий та якісніший оригінал.
Терміни проведення дослідження: 15 – 26 березня 2012 р. Помилка репрезентативності дослідження (з ймовірністю 0,95): для значень близьких до 50% похибка становить не більше 2,2%, для значень близьких до 30% - не більше 2%, для значень близьких до 10% - не більше 1,3%, для значень близьких до 5% - не більше 1%
Т