Укрзалізниця запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів.
Про це повідомляє Укрзалізниця на своїй сторінці у Фейсбуці.
Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів. У новому застосунку користувачі зможуть:
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
Тестування нового застосунку провели в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
В Укрзалізниці наголосили, що вона є прямим продавцем квитків через застосунок, тому будь-які додаткові комісії при оплаті будуть відсутні.
"Запуск власного застосунку Укрзалізниці допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи" – наголосив голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін.