Відтепер можна повертати квитки на поїзди вже після відправлення.
Про це повідомляє Укрзалізниця у Telegram.
У суботу, 25 березня, вступили в дію зміни до правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, згідно з якими Укрзалізниця дозволила повертати квитки на потяги вже після відправлення.
Зокрема, відтепер можна буде повернути не 10% від вартості, а майже повну суму, крім вартості плацкарти.
Серед основних змін:
- офіційно спрощено процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (раніше, згідно з правилами, оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, тепер процедуру дозволено перенести в онлайн);
- офіційно дозволено повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (раніше – не менше ніж за 9 годин), а також дозволено повертати повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення; вартість плацкарти при цьому не повертається, а повернення квитка після відправлення можливо тільки офлайн);
- урегульовано питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси;
- уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин;
- введено нову категорію поїздів, якої раніше юридично не існувало – місцеві поїзди, пристосовані для зʼєднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.
Додамо, у січні стало відомо, що Укрзалізниця впровадить у поїздах Інтерсіті Wi-Fi від Starlink.