Впродовж літа до туристично-інформаційного центру Дрогобича звернулися понад дві тисячі осіб.
Про це повідомляє Дрогобицька міська рада на своїй сторінці у Фейсбуці.
Впродовж червня-серпня цього року до туристично-інформаційного центру Дрогобича звернулися понад дві тисячі туристів.
Переважно, це були внутрішні туристи з таких міст України: Київ, Запоріжжя, Харків, Жовква, Одеса. Натомість іноземців зареєстрували з Польщі, США, Франції, Австрї.
"За останні роки Дрогобич перетворився на туристичну Мекку регіону. У місті розроблено низку туристичних маршрутів та цікавих екскурсій. Також у Дрогобичі створено Вуличний Музей, який поповнив місто такими туристичними родзинками, як гасовий ліхтар, телефонна будка з діючим таксофоном, лого-лавки, мурали, туристичні вказівники та місця для вдалих селфі. Розроблено логотип і брендинг Дрогобича. Магнітом міста є і ратуша, яка охоче приймає усіх бажаючих на свою вежу, із якої місто Котермака можна оглянути з висоти пташиного лету.
Перелік успішних туристичних родзинок Дрогобича можна продовжувати – усі вони це спільна робота туристично-інформаційного центру та команди управління культури та розвитку туризму. Не стоять осторонь позитивних змін у місті і місцеві підприємці, представники бізнесу та свідомі меценати – з їхньою допомогою у Дрогобичі виростають нові арт-об’єкти та реалізовуються масштабні проекти.
Ковід та війна, звісно ж, вносять свої корективи в туристичну галузь та впливають на туристичні потоки в місті" – зазначає керівниця туристично-інформаційного центру Дрогобича Ірина Марків.