Мінекономіки остаточно скасувало обов'язковість Книги відгуків та пропозицій.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства в Україні на своїй сторінці у Facebook.
Офіційно набув чинності наказ Мінекономіки, який остаточно скасовує обов'язковість ведення Книги відгуків та пропозицій.
"Це стало черговим кроком в напрямку дерегуляції, цифровізації бізнес-процесів та зменшення застарілих норм. До цього підприємці були змушені витрачати час та значні кошти на адміністрування Книги відгуків та пропозицій, яка знаходилася у кожному торговому відділі та у кожному залі закладу громадського харчування. В рік такі витрати сягали понад 44 млн грн. В цю суму включались організаційні витрати, призначення відповідального за неї, розгляд скарг. Варто зауважити, що наявність Книги не гарантувало розв'язання проблемних питань, які виникали у покупців" – наголосили у Мінекономіки.
У міністерстві пояснили, що є більш ефективні та зручні інструменти контролю та захисту прав споживачів: можна залишати свої відгуки через "гарячу лінію", електронне та класичне листування чи соціальні мережі. Крім того, сьогодні споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів за захистом порушених прав як в паперовому, так і електронному вигляді
"Така практика цілком відповідає європейським та світовим стандартам, сприятиме налагодженню ефективної комунікації між бізнесом та споживачем й дозволить зменшити кількість "формальних" перевірок бізнесу" – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, в березні 2019 році уряд скасував обов'язкове ведення Книги відгуків та пропозицій, проте вимоги та згадки про книгу скарг залишалися в низці нормативних документів, зокрема, наказах Мінекономіки.