У Міністерстві юстиції вважають, що після усунення недоліків реєстру електронних декларацій його необхідно перезапустити.
Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Щодо поданих уже декларацій, то їх потрібно подати заново.
"Насправді, ті всі недоліки можна дуже швидко усунути, прийнявши просто комплексне рішення разом з Національним агентством із запобігання корупції і Держспецзв'язку. На нашу думку, найкращим рішенням було би прийняти політичну відповідальність і внести зміни до рішення НАЗК про старт запуску системи і, щойно недоліки буде усунуто, перезапустити її, щоб не було ніяких інсинуацій", – наголосила перший заступник міністра юстиції Наталія Севостьянова.
За її словами, основні модулі системи реєстру були готові задовго до запуску, а система захисту інформації реєстру є важливою його частиною, щоб потім можна було заявити про зміну даних декларацій, які вже внесені.
"Якщо буде прийнято рішення про перезапуск системи з нової дати, то ці люди повинні будуть подати їх повторно, щоб не було ніяких сумнівів щодо подальших кримінальних проваджень", – додала Наталія Севостьянова.
Нагадаємо, 15 серпня запуск системи електронного декларування доходів чиновників відбувся без належної сертифікації Держспецзв'язку.
Закон про електронне декларування Верховна Рада прийняла у березні цього року. Ним встановлюється кримінальна відповідальність за подачу чиновниками недостовірних даних у деклараціях.
Також запуск нової системи декларування є необхідною умовою для надання Україні безвізового режиму.