В Україні триває творча платформа «ART-вибір», яка складається із чотирьох конкурсів: конкурсу відеороликів, конкурсу аудіо роликів, конкурсу слоганів та конкурсу малюнка-демотиватора.
Про це повідомляє оргкомітет творчої платформи.
Конкурси мають дві теми – «Прийди і проголосуй!» та «Не продавай свій голос!» і стартували 26 червня 2012 року.
Ті, хто вміє працювати з «картинкою» і звуком, можутьвзяти участь у відео- та аудіо конкурсі, знявши/записавши 20-секундний ролик. Роботу із посиланням на файлообмінник, де вона розміщена, а також заповнену анкету треба надіслати на пошту проекту artvybir@gmail.com.
Творці демотиваторів – можуть надсилати свої малюнки-комікси, оцифровані та із заповненою анкетою. На ту ж саму скриньку можна надсилати роботи разом із анкетою для участі у конкурсі на найкращий «виборчий» слоган.
Роботи можна подавати як на одну тему, так і на дві.
«Головний приз конкурсу відеороликів – 8000 грн. Два других місця отримають по 4000 грн., три треті призові місця – по 2000 грн.. Головний приз конкурсу аудіороликів – 4000 грн. Додаткові призи у конкурсі на найкращий аудіоролик від Домініка Т’єрі, незалежного експерта Ради Європи – два MP3-рекордера (по 1650 грн.), кілька MP3-програвачів та планшет (типу Android). Два переможці у конкурсі на найкращий малюнок-демотиватор отримають по 1600 грн. Два основні призи у конкурсі на найкращий слоган – по 1400 грн.» – зазначено у повідомленні.
Заявки на участь приймаються до 26 серпня 2012 року. Фінал проекту «Арт-вибір» 7 вересня 2012 року.
Оцінюватиме конкурсні роботи професійне журі у складі відомих медіа експертів, громадських діячів та митців. А роботи-переможці «ART-вибору» презентуватимуться у межах соціально-інформаційної кампанії на регіональних ЗМІ та в Інтернеті.