Протягом трьох наступних місяців Варіанти та Локатор-медіа висвітлюватимуть стан виконання передвиборчих обіцянок, які були роздані електорату напередодні місцевих виборів у 2020 році.
В Україні кандидати на політичні посади перед виборами є щедрими на обіцянки, якими намагаються заохотити виборця віддати голос за себе чи свою партію. Але вже після оголошення результатів виборів, активність політиків різко падає і про половину обіцяного вони забувають. Тому важливим є постійний громадський контроль за діяльністю місцевих політиків та суспільна дискусія про реалістичність передвиборчих обіцянок та чесність політиків перед своїми виборцями.
Проєкт реалізовуватиметься в рамках великої програми медійних обмінів між Львівською, Донецькою та Луганською областями від Асоціації органів місцевого самоврядування "Єврорегіон Карпати Україна – Карпатська агенція регіонального розвитку" за фінансової підтримки Львівської обласної ради. У рамках проєкту буде створено десь аналітичних матеріалів за участі експертів та депутатів місцевих рад.
Спільна робота львівських та бердянських журналістів дасть змогу об’єктивно оцінити стан справ в обидвох областях, продемонструє відкритість до діалогу зі представниками медіа міських голів та депутатів та незалежно оцінити стан реалізації передвиборчих обіцянок місцевих політиків.
Вихід матеріалів вплине на прозорість, підзвітність влади, активізує місцеву владу до реалізації обіцяного, а також стане темою для дискусії у суспільстві про те, чи варті довіри та обрання на наступних виборах, обрані у 2020 р. депутати, партії та міські голови.